Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

AKTUALNOŚCI- ROK PRZEDSZKOLNY 2024/2025

ROK PRZEDSZKOLNY 2023/2024

WARSZTATY LUDOWE ''JAŚ I MAŁGOSIA, CZYLI JAK UGRYŹĆ MĄKĘ''

WARSZTATY LUDOWE ''JAŚ I MAŁGOSIA, CZYLI JAK UGRYŹĆ MĄKĘ''

Niezwykłe warsztaty Ludowe w naszej szkole "Jaś i Małgosia, czyli jak ugryźć mąkę?"  z Zagrodą Powroty. Uczniowie i przedszkolaki mieli okazję poprzez uczestnictwo w warsztatach wziąć udział w fascynujących zajęciach, gdzie nie tylko doświadczyli tradycyjnego wyrabiania mąki na żarnach, lecz także własnoręcznie piekli przepyszne ciasteczka, które pachniały jak bajkowy ogród. To nie koniec przygód! Dzieci miały okazję dotknąć i obcować z prawdziwymi gołębiami, poczuć delikatność ich piór i obserwować jak unoszą się w powietrzu. Cała przygoda zwieńczona została wyjątkową opowieścią, która przeniosła nas wszystkich w świat pełen przygód i nauki.

Dzięki warsztatom dzieci mogły:

  • rozwijać swoje zmysły - miały szansę zanurzyć się w różnorodnych doświadczeniach sensorycznych, począwszy od dotykania mąki po delikatność piór gołębi. To wspaniałe ćwiczenie dla ich zmysłów. 
  • kreatywność - własnoręcznie wyrabianie mąki i pieczenie ciasteczek to nie tylko zabawa, ale również rozwijanie kreatywności i umiejętności manualnych
  • nauka przez doświadczenie  - uczyły się poprzez praktykę  co sprawiło, że zdobyte umiejętności i wiedza są dla nich bardziej wartościowe i łatwe do zapamiętania

 

 

 

 

 

Patrycja Chudowicz-oroń

Zdjęcia:  Magdalena Senger

Data dodania: 2024-02-22 12:45:45
Data edycji: 2024-02-22 13:01:08
Ilość wyświetleń: 302

Kalendarz

Kwiecień 2025
NdzPnWtŚrCzwPtSob
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
45678910
Dzisiaj: Środa, Kwiecień 16, 2025

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej